Uniform

15:12

IMG_3981


Ahoj všichni! Všimli jste si, že barevnost mých outfitů stoupá? Asi se tím podvědomě snažím přivolat jaro! :)
Dnes můžete vidět jeden z outfitů, který mám velice ráda, nosím ho až příliš často a především v ty dny, kdy ráno vstanu, zoufale nestíhám a už vůbec nevím co na sebe. V takových chvílích sahám po tomhle neuvěřitelně příjemném, teploučkém kašmírovém svetříku a kombinuji ho s černými a šedivými kousky. Dalším dominantním prvkem outfitu je oboustraná kabelka ze Zary. Ano vím o tom, že jí má asi milion lidí a několikrát jsem ji v obchodě obcházela, že si ji nekoupím, ale na podzim v Drážďanech už jsem jí neodolala a rozhodně toho nelituji. Ve chvíli, kdy jsem si ji kupovala jsem ani nevěděla, že je oboustraná a nikdy jsem ji ani nezkoušela obrátit.


Hello everyone! Did you mention that my outfits are more and more colorful?!
Today you can see one of my "uniforms" which I'm wearing every time when I have "nothing to wear" situation. I love this red cashmere jumper in combination with grey and black color. I also love this Zara bag, I know everyone have it, but whatever. The red details are perfect!

-TheLuciiesh


IMG_3968



coat - MOHITO
jumper - MAXMARA
trousers - ZARA
ankle boots - BAŤA
handbag - ZARA
watches - FESTINA


IMG_3970IMG_4007 IMG_3996

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Dárky pro ženy
    Dárky pro ženy
    Dárky pro ženy od MOHITO
    Dárky pro ženy plné noblesy a šarmu? Prohlédněte si našeho průvodce dárky na rok 2022, který obsahuje stylové boty, kabelky, šperky, šály a klobouky. Jedná se o vybrané produkty, které jsou ideální jako vánoční dárek pro vaše blízké. Každá z těchto položek bude skvělým dárkem, který obdarovaného pozitivně překvapí.

    OdpovědětVymazat