ZARA wishlist

15:18

Snímek obrazovky 2016-03-09 v 14.36.36

Mám radost, že můj nejoblíbenější obchod dnešním dnem konečně spustil eshop v České republice! Hned jsem se zaregistrovala a dokonce zaškrtla políčko, aby mi chodil newsletter do mailu (haha, jsem magor). Nedalo mi to a strávila jsem na jejich webových stránkách asi dvě hodiny a mám takový pocit, že bych byla schopná tam nechat všechny výplaty tak minimálně na čtvrt roku dopředu. Nechci se, ale unáhlit (a taky čekám na výplatu) a zatím jsem si nic neobjednala. Poukládala jsem si ale spoustu kousků, které se mi moc líbí a buď si je přímo objednám, nebo je minimálně půjdu okouknout do kamenné prodejny. Třeba ten šedivý trenchcoat nahoře uprostřed mě jen tak spát nenechá. 

Snímek obrazovky 2016-03-09 v 14.43.30 Snímek obrazovky 2016-03-09 v 14.49.35

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Zara ma naozaj krásne a kvalitné veci. Pekný wishlist! :)
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny wishlist... (: teším sa, že zara už má eshop v ČR/SR.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  3. Party kolekce
    Party kolekce
    Párty oblečení od MOHITO
    Šaty, overaly, kalhoty, halenky ideální na večírek. V této sekci najdete okouzlující, pohodlné a maximálně ženské návrhy na narozeniny kamarádky, firemní večírek, Silvestra a další významné příležitosti! Prohlédněte si naši nabídku a zjistěte, které šaty nebo dámský overal se vám líbí nejvíce. Oblečení přizpůsobte charakteru akce a především svému stylu, abyste se cítili co nejpohodlněji.

    OdpovědětVymazat