Different Easter

10:35

IMG_1292

Ahoj všichni, článek, který píšu vůbec nebyl plánovaný a to je možná na něm právě to nejlepší. Němela jsem téměř žádné plány jak strávit Velikonoce, měla jsem je strávit učením, čehož budu za pár dní litovat, ale co se dá dělat. 
Mám ráda všemožné sváteční zvyky, bez pomlázky a beránka bych si Velikonoce nedokázala představit, ale přesto jsme toto pondělí s přítelem strávili tak tošku jinak. Hlavním důvodem proč jsme se do centra Prahy vydali byla výměna kabátu v Zaře. Trošku jsem se unáhlila a koupila jsem si trenchcoat ve velikosti L, který mi pochopitelně byl dlouhý, široký a byly mi dlouhé rukávy. Trench jsme tedy byli vyměnit a spojili to s příjemnou velikonoční procházkou centrem Prahy, burgerem v Deanovi a kávou v Bakeshopu. 
Počasí bylo naprosto dokonalé, měla jsem na sobě letos poprvé biker jacket a bylo mi v něm horko! No a aby mě nepokakal beránek (asi moje nejoblíbenější velikonoční tradice), tak jsem na sobě musela mít něco nového a to jsem vyřešila novou vestičkou ze Stradivariusu, potřebovala jsem nutně něco růžového a bohužel (nebo bohudík) růžový bomber už byl vyprodaný. 
Také musíte mít na Velikonoční pondělí něco nového na sebe? :) 

Hello everyone, how did you spent your Easter monday? Me and my boyfriend went to the center of Prague, because I bought my Zara trenchcoat in big size than I need so I had to change sizes. Finally it fits me well. We connected it with a little walk trough Old Town, lunch in James Dean and a coffee in cafe Bakeshop. The weather was just amazing, I was wearing my biker jacket for the first time this year and new pink waistcoat from Stradivarius. 

- The Luciiesh

IMG_1296

IMG_1293

IMG_1304

IMG_1317

IMG_1302

IMG_1316

sunglasses - H&M // biker jacker - PULL&BEAR (old) // waistcoat - STRADIVARIUS // jeans - ZARA // sneakers - ADIDAS ORIGINALS // handbag - MICHAEL KORS 

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Mám moc ráda takové random články! A určitě trench obleč i do nějakého outfitu, musí vypadat super!

    OdpovědětVymazat
  2. Jak píše slečna nademnou, taky mám ráda takové ty neplánované články. Jsou mnohem zajímavější:)

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekný článok. Nechcela by si vzájomne sledovať? Ak áno daj mi vedieť. http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat