Proč nenosím KLOBOUKY?

10:58

IMG_7831

Vítám vás u dalšího outfitového příspěvku! :) Dneska poprvé (a doufám, že ne naposledy) s kloboukem! 
Trendu klobouků jsem si samozřejmě všimla, pořídit jsem si nějaký také musela, ale s tím nošením to u mě trošku pokulhává. Asi nejsem schopná říct pořádně proč, líbí se mi, oživí každý outfit a troufám si říci, že mi i sluší. Co myslíte? Doufám, že ho budu nosit častěji (dokud to tedy jde a nepřijde jaro - už aby to bylo). 
Dnes jsem ho tedy zkombinovala s teplejším křivákem z předloňské podzimní kolekce Zary a koženkovými kalhoty, které už jste na mě také viděli (ale také je nosím minimálně haha). Příště asi spíše vyzkouším kombinaci klobouku s mým camel kabátem (že by v nějakém příštím outfit postu?:)

Co vy a klobouky? Líbí se vám? Nosíte je, případně s čím je kombinujete? 
Za fotky děkuji úžasné Natálce! (nataliecross)

- TheLuciiesh

Hello everyone! I am here today with my new outfit with hat! I am not wearing hats very often (shame on me). Do you wearing hats? 
-The Luciiesh

IMG_7860

hat - SIX
jacket, pants - ZARA
ankle boots - MANGO

IMG_0957
IMG_7837
IMG_7833

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Klobouk ti moc sluší! :)
    Já po nich pořád koukám, ale ještě jsem si žádný nekoupila. Nejspíš bych neměla odvahu ho nosit. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat