Bored of cold weather

22:31

IMG_4612

coat - ONLY (Zoot.cz) // sweater - ZARA // trousers - ZARA // ankle boots - DELIBERTI // handbag - MICHAEL KORS

Vždycky mám problém s vymýšlením titulků příspěvku. Má tam být popis outfitu? O čem tento článek bude? Problém je, že já kolikrát ani nevím o čem budu psát, proto titulky většinou vymýšlím jako poslední. To jsem zvědavá jak pojmenuji zrovna tenhle, vypadá to, že na to mám spoustu času, protože se mi fotky nahrávají nějak dlouho... Přijde mi, že vůbec nemám čas na blog a na focení. Mám v hlavě poměrně dost nápadů, které bych chtěla zrealizovat, ale jelikož tento semestr nemůžu mít klidnej, tak pro jistotu až do jeho konce (a do začátku dalšího zkouškového) mám na každý týden něco.. což by zas až tolik nevadilo, kdybych se nevracela domů po šesté a kolikrát ještě mnohem později unavená a líná něco vymýšlet a psát. Teď mě (nás) čeká prodloužený víkend a první volný Velký pátek. Hned dva týdny po sobě zkrácený pracovní týden, hurá, snad stihnu něco vymyslet a vytvořit :)
Na fotkách mám na sobě svůj oblíbený teplý svetr ze Zary a hnědý kabát, který momentálně nosím denně, ale doufám, že již brzy ho budu moci vyměnit za trenchcoat nebo biker jacket. Byla jsem nakupovat, tak se těším až nafotím outfity s novými kousky, jen už potřebuji, aby se trochu více oteplilo.
Také se těšíte na jaro?

I am really bored from this wether and I really have nothing to wear because I'am wearing the same things over and over. But here is another my favorite a classical outfit of this season. Long camel coat and warm Zara sweater makes a very easy but effective combo. 
I pray for spring!

-The Luciiesh

IMG_4617

IMG_4588
IMG_4585
IMG_4593
IMG_4590
IMG_4626

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Krásny kabát a kabelka (: sluší ti to.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  2. Dárky pro ženy
    Dárky pro ženy
    Dárky pro ženy od MOHITO
    Dárky pro ženy plné noblesy a šarmu? Prohlédněte si našeho průvodce dárky na rok 2022, který obsahuje stylové boty, kabelky, šperky, šály a klobouky. Jedná se o vybrané produkty, které jsou ideální jako vánoční dárek pro vaše blízké. Každá z těchto položek bude skvělým dárkem, který obdarovaného pozitivně překvapí.

    OdpovědětVymazat