Stripes

14:08

IMG_7878

Máte rádi černou barvu? Přemýšlela jsem nad tím dnes ráno ve vlaku po cestě do školy. Listovala jsem zrovna novým vydáním časopisu InStyle, který je plný jarních barev a inspirace, podívala jsem se z okna ve chvíli, kdy vlak stál ve stanici a po nástupišti se hrnuly desítky cestujících, všichni oblečení v černé barvě. Rozbila to až slečna, která byla jak vystřižená právě z časopisu, který jsem držela v rukou, oblečená v pudrově růžovém kabátku. Z davu vyloženě vyčnívala. Pak jsem si uvědomila, že i já jsem oblečená v černé. Mám ráda černou, ale na druhou stranu i ráda vyčnívám. Baví mě být každý den trošku jiná, někdy mám chuť se schovat v davu a někdy na sebe upozorňovat červeným kabátkem. A to je na módě to nejlepší, její rozmanitost.

Konečně píšu zase článek a mám k němu i fotky, které jsou nějakým způsobem použitelné (zapojila jsem už do focení i mé rodiče a můj stařičký foťák, haha). Vidíte na nich můj outfit do dne, kdy se počasí nemůže rozhodnout jaké bude. Chvilkami to vypadá na jaro a chvilkami na průtrž mračen. Na sobě mám téměř všechno ze Zary. Můj nový milovaný trenchcoat, který mám v minulém příspěvku v tašce, a který jsem byla měnit, pruhovaný svetřík a nové "office" kalhoty jak jim říkám, taktéž ze Zary. Na nohou mám moji klasiku Adidas Superstar, jak jinak. Líbí se mi kontrast elegance s pohodlnými teniskami. Co vám?

Do you like black color even on spring? When I went today to school by train, I read a may issue of InStyle full of shine colors and spring inspiration, I looked from the window and saw many people dressed in black color. It's sad I thought, then I realized that I have almost all black outfit too. I love black color but I also love be different in shiny red coat. And this is what I love on fashion. Diversity of options and combinations.Today I am wearing comfy outfit to cold spring rainy days. Black trench, striped sweater and the most comfortable "office" trousers. All from Zara :D upss. 

- The Luciiesh

IMG_7886

IMG_7892
IMG_7873

trenchcoat - Zara // sweater - Zara // blouse - Bershka // trousers - Zara // sneakers - Adidas Originals

You Might Also Like

0 komentářů