Spring is here

15:28

IMG_5491

Začalo nám jaro, které více připomíná spíš podzim nebo dokonce zimu. Těch pár slunečných dnů jsem si vůbec nestihla užít. Ale ono to je možná lepší vzhledem k neuvěřitelně rychle se blížícímu zkouškovému, aspoň nebudu mít takovou chuť jít někam ven. I tak tu pro vás mám jeden jarnější outfit, konečně bez kabátu nebo teplého svetru a dokonce se sukní!
Já a sukně, to moc nejde dohromady. Nikdy jsem je moc nenosila, necítím se v nich úplně pohodlně a mám pocit, že je to slavnostnější záležitost, která se nehodí na denní nošení. Já vím, že to tak není a můžete si teď ťukat na hlavu, ale každý je nějaký, že? :D  K tomu bych ještě připojila to, jak nerada nosím podpatky, což bych se strašně chtěla odnaučit (naučit?). Jdu v podpatcích na ples a trpím jako kůň. Achjo, třeba k tomu jednou dospěji.  Co, ale naprosto zbožňuji jsou prodloužené délky, takže toto sako, které je mimochodem možná starší než já, je naprosto perfektní. Je to jeden z takových těch kousků, které nacházím ve skříni po mamince nebo po starších sestrách, a které jsou perfektně unositelné i v dnešní době. Díky bohu, že se móda a trendy varcejí!


Spring is finally here, but it looks more like fall or winter. Whatever I want to wear something else than big coats and warm sweaters. Here I am with skirt-outfit. Me and skirts. We don't like each other. The same story I can tell about heels, but I hope that I will change it one time! Completely another story I can tell you about this blazer. I love extended lengths! And this is that old piece which you can find in wardrobe of your mother and I totally fell in love with it.

GET INSPIRE

TheLuciiesh

  IMG_5496

IMG_5626

IMG_5484

IMG_5424

IMG_5556

IMG_5525

IMG_5635

IMG_5634

IMG_5500

IMG_5487

long blazer - vintage // skirt - ZOOT zde //  v-neck shirt - Zara // shoes - Baťa (podobné zde)

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Moc hezký outfit! Ty botky jsou nádherné.. Moc ti outfit sluší :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Viď! Je skvělá, mám ji ze Zootu a ještě pořád jí tam mají! Odkaz na ni najdeš úplně dole pod fotkama! :)

      Vymazat
  3. Prekrásny outfit!! Veľmi ti to v ňom svedčí❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je dokonalé <3 Připomíná mi to Pretty Little Liars :)

    OdpovědětVymazat
  5. Párty šaty
    Párty šaty

    Párty šaty MOHITO
    U MOHITO najdete jedinečné, elegantní a velmi vkusné společenské šaty. Nemáme nouzi o klasické modely v černé barvě, se kterými můžete vytvořit dokonalý vzhled na večírek. Nabízíme také šaty s výstřihem do V, srdíčkovým výstřihem, módním rozparkem, vypasované modely a šaty s volánky. Nezapomeňte styl přizpůsobit typu večírku. Na Silvestra, Ondřeje nebo jiné podobné události se můžete trochu odvázat a sáhnout po třpytkách, flitrech a dalších výrazných doplňcích. Podívejte se na naše speciální párty oblečení pro vás!
    Podívejte se na všechny naše šaty!

    OdpovědětVymazat