INSPO, co mě tohle jaro baví

14:57

Ahoj, jelikož po dlouhý zimě, kdy jsem nechytla ani rýmičku, mě nemoc dohnala teď na jaře, dala jsem si sick day a projíždím Pinterest (jsem tam jako Luciiesh), tak mě napadlo se s vámi podělit o to, co mě toto jaro vyloženě baví.

Džíny s vysokým pasem. Nejlépe s jednoduchým tričkem. Jednoduché a stylové! Hlavně se furt nemusíte kontrolovat, jako u bokových kalhot, jestli vám náhodou někde něco nevykukuje nebo "nepřetéká" you know what I mean 
Front-button skirt. Nevím jak bych to přeložila, aby to neznělo šíleně. Sukně s knoflíky vepředu. Nesnáším ty krkolomné překlady, ať už se to týká čehokoli. Každopádně tyto sukně už mám dvě. Jednu v hnědé, kterou jste už mohli vidět v outfitu (děkuji TrendyBe) a druhou černou z H&Mka. A to mám chuť ještě na džínovou variantu! Já, nesukňový a nešatový člověk!
Bílé kalhoty. Jako všechno i bílé kalhoty si najdou své odpůrce a 1000 argumentů proč ne. Já jsem je doteď spíše obdivovala právě na Pinterestu, ale teď už mám konečně jedny doma a brzy je snad uvidíte v outfitu!
Office kalhoty. Já jim říkám office kalhoty i když je nosím i jinam než jen v office. Velkou inspirací, za kterou děkuji, pro mě v tomhle byla Alex ze School of style. (na obou fotkách můžete vidět právě ji, je to ta blondýnka s kulatými brýlemi na hlavě :) Mám jedny v černé a nutně potřebuji ještě minimálně jedny šedivé. Jsou tak pohodlné!

Tímto jsem to chtěla ukočnit, ale jelikož sem si uvědomila, že to celé bylo zatím jen o "spodní části", tak to musím doplnit alespoň o jednu "nespodní věc".

Choker necklace. Teď mám na mysli především ten v tenké variantě, který vypadá jako tkanička od bot. Za mě jedno velké YES a jdu hned hledat boty, ze kterých bych tu tkaničku mohla vyvléct.

Pak mě dále samozřejmě také baví bomber jackets, laceup shoes a spousta dalšího, ale o tom až někdy příště! :)

Do komentářů mi dejte vědět co tohle jaro baví vás a jestli máme něco společného! :)  A taky mi napište jestli vás takovéhle články baví. :)
Krásné fashion jaro vám přeji!

- The Luciiesh


Hello everyone! Today, I am staying at home and scrolling my faves on Pinterest and I would like to share with you some of my favorites of this spring. Lets get started.

High-waisted jeans. Wear with some basic tee. Perfect, sexy and comfortable. 
Front-button skirt. I have two in my closet. Brown (thanks TrendyBe) which you can see in last outfit post and black from H&M. And I think that I need one also in denim! 
White trousers. Not everyone likes it and says 1000 no why not to wear. Till now, I just scrolling it on Pinterest and Instagram, bud now I have one and I hope that you will see it in some outfit post soon! 
Office trousers. I don't know how should I call them, so I call them office trousers. Big thanks for inspiring me is for Alex from School of Style.! 
Choker necklace. I mean the thin choker necklace which looks like shoelace. One big YES from me! 

Let me know to comments what's your favorities!
Have a nice fashion spring!

-The Luciiesh 













pics.: Pinterest

You Might Also Like

2 komentářů