Finals

20:18

IMG_5874

Fotky, které tu dnes vidíte jsou focené více jak týden zpět, kdy jsem trávila sobotní den příjemnou procházkou. Na sobě mám džínovou bundičku, kterou jsem strašně moc chtěla a sháněla ji a už tomu bude zhruba dva roky a já ji na sobě měla cca dvakrát. Taky to tak s některými věcmi máte? Mě se občas stává, že si něco koupím, mám z toho ohromnou radost a pak mě to hrozně rychle omrzí a já danou věc nenosím :( 

Trend nášivek samozřejmě nemohl minout ani mě a nejvíc se mi líbí asi právě na džínovině. Nechtěla jsem ale dávat plno peněz za další džínovou bundičku, která mi tu většinu času bude zase jenom viset na ramínku. Proto jsem byla nadšená když jsem ve Stradivariu našla tyhle nažehlovačky! Voilá! Staronová bundička je na světě :)

Tento týden mi začalo zkouškové, takže se obávám, že tento outfit je na nějakou dobu posledním. Já když mám zkouškové, tak nejsem moc schopná dělat něco jiného kromě učení. Nekoukám na seriály, nečtu knížky, mám černé svědomí dokonce i když jdu někam ven. Tím nechci říct, že se pořád jenom učím. Prokrastinuji pravidelnou kontrolou instagramu (jsem tam jako Luciiesh) a dalších sociálních sítí, meditací (civěním do zdi) a přemýšlením nad tím co všechno bych mohla dělat, kdybych se nemusela učit. Ale už se nemohu dočkat léta až budu mít čas na focení a celkově na blog. Mám v hlavě spoustu outfitů a nápadů na příspěvky! :) 

Všem, kdo máte zkouškové, přeji hodně štěstí! :)
xo, TheLuciiesh


These photos are from last saturday. It was really nice weather so I decided to take a little walk with my boyfriend. I was wearing my old-new denim jacket. I put on it new patches and I really like it. 

Final exams started this week, so I guess that this outfit is the last one for a while. But I can't wait for summer, when I will have a lot of time for blogging! 

xo, TheLuciiesh


IMG_5834

IMG_5845

IMG_5835

Denim jacket - PULL&BEAR, patches - STRADIVARIUS // V-neck t-shirt - ZARA // trousers - ZARA // sneakers - CONVERSE 

You Might Also Like

5 komentářů