Camel in the woods

16:27

IMG_2693


Konečně přicházím, po více jak měsíci, s novým outfitem a slibuju, že tenhle měsíc bude outfitů mnohem víc. Celý leden jsem bohužel ležela v učení, ale konečně mám zkouškový za sebou a mohu se tedy věnovat něčemu jinému. :)

Fotky fotil opět můj synovec, který i vymýšlel místo kam půjdeme. No protáhnul mě lesem, bahnem a kdo ví čím vším, navíc ve chvíli, kdy jsme konečně došli na místo začalo pršet, takže moje nadšení pro focení bylo fuč.

Ale teď už tedy k outfitu. Mám na sobě svůj nový, úžasný a nejlepší kabát. Znáte to, máte se učit, ale děláte úplně všechno, jen hlavně, abyste se učit nemuseli. Tak já třeba moc ráda koukám po eshopech a tohle přesně byla věc, která mi dvě hodiny bránila v učení, protože sem na něj musela neustále myslet. Takže můj argument zněl: musím si ten kabát objednat, abych se mohla zase jít učit :D. Je v hnědé, téměř camel barvě (fotky trošku zkreslují), v délce pod kolena a je naprosto nejlepší.
Další novinkou, kterou můžete vidět na fotkách jsou moje nové ankle boots, o které jsem se v lese na těch velkejch šutrech šíleně bála, že si je okopu a neustále je kapesníčkem očišťovala od bahna. Ty jsem si také kupovala v rámci odměňování se za zkoušky. Jsou kožené (proto ten strach na šutrech), jednoduché s velkým zlatým řetězem na patě, kvůli kterému jsem váhala při koupi, ale sehnat nějaké lepší kožené kotníčkové boty v mojí velikosti je teď už téměř nemožné, takže jsem si je nakonec vzala a nelituji :)
Poslední novinkou je naprostou úžasná, moje už durhá bambule. Nevím jak vám, ale mě se tento trend něuvěřitelně líbí a když jsem viděla tuhle červenou, tak jsem ji tam prostě nemohla nechat.

Myslím, že všechny tři moji noví oblíbenci vytvářejí perfektní kombinaci. Co myslíte vy?

/ I'm coming with new outfit post after more than month! The reason why I didn't post anything was my finals at university but every exams are finally done! I am wearing my new beautiful camel coat which I bought online during learning on exams (haha, hope that you know these situations). Also, I am wearing my new ankle boots which I bought in january as an award from exams. And the last (and best) part is my little cutie - burgundy red pompom! 

IMG_2644


coat - ONLY (zoot.cz)
ankle boots - Massimo Santini (Deliberti)
crossbody handbag - Mango
pompom - Comtessa

IMG_2630

IMG_2701


IMG_2695

IMG_2710

IMG_2707


- The Luciiesh

You Might Also Like

1 komentářů