Turtleneck

20:41

IMG_1750

Dnes přicházím s outfitem, který bych zařadila mezi takové moje klasičtější. Mám na sobě novou vestičku s rolákem, která je zároveň jedinou věcí, kterou jsem si v právě probíhajících povánočních slevách pořídila a jak tak koukám na fotky, tak si myslím, že se stane mým oblíbeným kouskem. Má totiž mnou oblíbený rolák, prodlouženou délku a na bocích rozparky. Zkombinovala jsem ji s koženkovými kalhoty, obyčejným bílým tričkem s dlouhým rukávem a mými oblíbenými adidas superstar, ale už se těším až ji zkombinuji například s košilí, džínami a kozačkami.

Jinak vidíte ty fotky? Já jsem z nich naprosto nadšená, proto pasuji svého úžasného synovce na osobního fotografa a budu ho každou chvíli otravovat, aby mě šel vyfotit :D :)

Pořídili jste si něco v povánočních slevách? :)

/  I'm wearing a new turtleneck, which is also the only thing I bought in christmas sales and how I look at the pictures, so I think it will become my favorite piece. It has extended length and slits on the sides. I combine it with leatherette pants, white T-shirt with long sleeves and my favorite adidas superstar, but I'm looking forward to wear it for example with a shirt, jeans and boots.
Otherwise, Do you see these pictures? I have absolutely thrilled because these photos were photographed by my wonderful little nephew and he will be my personal photographer! :D :)

Did you buy something in christmas sales?

IMG_1615

Turtleneck - Lindex
Leggins - Zara
Shoes - Adidas Superstar
Necklace - Pandora
Watches - Festina
Handbag - Michael Kors
PomPom - Tchibo


IMG_1623


IMG_1734


IMG_1690


IMG_1765

- The Luciiesh

You Might Also Like

1 komentářů