Black and white

15:14

IMG_3081


Přicházím s dalším outfitem! Je to jeden z mých nejklasičtějších a zároveň nejoblíbenějších outfitů. Je to taková moje sázka na jistotu, když ráno stojím před skříní a nevím co na sebe. Tentokrát hlavní roli hraje můj nejoblíbenější háv(cardigan). Nejradši na něm mám to, že perfektně oživí každý obyčejný outfit a je poměrně teplý, takže je skvělý i pro podzimní/jarní vrstvení. Zbytek outfitu už je all-black klasika. Černé kalhoty, černý rolák. Boty jsem ukradla své sestře a kabelku mám už tak sto let z nějakého eshopu, ale už bohužel nevím z jakého a nosím ji velice málo. Je to napodobenina kabelky Céline, která se mi moc líbí a když jsem tuto tenkrát viděla, bezhlavě ji objednala. Nemá na sobě žádné popisky Céline nebo něco takového, takže padělek to není, ale jinak je ušitá velice podobně. Dnes bych si ji už určitě nekoupila. Co si o ní myslíte? Nosili byste ji?

/ I am coming with another outfit. Today it's one of the classic ones. Its all black based with my favorite black and white cardigan from Primark which is perfect for these simple outfits or for layering. 



IMG_3088

IMG_3100


IMG_3185


IMG_3138


IMG_3171

Cardigan - Primark
Turtleneck - Mango
Trousers - Zara
Handbag - ???
Ankle boots - Esprit

- The Luciiesh

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Touto kombinací prostě nic nezkazíš a ty v ní vypadáš úchvatně ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mini sukně
    Mini sukně od MOHITO
    Minisukně je krátká sukně, která obvykle sahá do poloviny stehen. Londýnská návrhářka Mary Quantová byla velkou propagátorkou tohoto střihu. Je to velmi ženský kousek oblečení, který nabízí mnoho možností, jak vytvořit originální, vkusný, ležérní i sportovnější vzhled. V našem obchodě najdete minišaty v tužkovém, áčkovém a plisovaném provedení.

    OdpovědětVymazat