RED

12:46

IMG_3326

Tak jsem tu zase s dalším outfitem :) Je to vlastně první outfit, kde na mě můžete vidět nějakou výraznější barvu a jaká jiná by to mohla být než moje oblíbená červená :) Fotky mám nafocené už pomalu týden a nebyla jsem schopná napsat post. Opět mi začal semestr a je to časově náročnější než sem si myslela.
Tento outfit kupodivu vymyslel můj přítel. Dal mi prvotní myšlenku, když jsem to ráno co jsem měla jít něco nafotit vstávala a stěžovala si, že ani nevím co si obleču, napadlo ho, abych zkombinovala červený kabát, který mám od maminky. 
Zvolila jsem k němu deku(šálu), kterou jsem získala díky TrendyBe! Doporučuji vám sledovat jak přímo webovou stránku, tak i Instagramový a FB profil! Téměř každý týden tam můžete najít soutěž o super ceny! 
Zbytek outfitu už určitě znáte, klasicky moje oblíbená Selma od Michael Kors a ankle boots z Deliberti.

/ I'm here with another outfit. I am wearing red coat by MaxMara which my mum bought something about 10 years ago and it still looks amazing! I love pieces of this kind! Then I'm wearing scarf from Zara which I got thanks to TrendyBe.com! You should watch their Instagram and Facebook profiles and you can also win something amazing! 


IMG_3408

Coat - MaxMara
Scarf - Zara (thanks to TrendyBe.com)
Turtleneck - C&A
Trousers - Pull&Bear
Handbag - Michael Kors
PomPom - Comtessa
Watches - SIX
Ring - Pandora
Shoes - Deliberti


IMG_3387

IMG_3340


IMG_3417

-TheLuciiesh

You Might Also Like

0 komentářů