BOOK: Do vody

15:27

IMG_8334

Do vody

Paula Hawkins

Počet stran: 416
Rok vydání: 2017
Vydavatelství: Ikar


Anotace
Vyhýbejte se tichým vodám, nikdy nevíte, co se skrývá pod hladinou… V říční tůni se najde tělo svobodné matky – a to právě na místě, kde bylo téhož léta objevena mrtvola mladého děvčete. V historii malého městečka Beckford to sice nejsou první ženy, jejichž osud se na onom místě uzavřel, jsou to však právě ony dvě, jejichž smrt rozčeří nejen hladinu řeky, ale i poklidné životy zdejších obyvatel. A z temných vod začínají najednou na světlo dne vyplouvat dlouho zamlčovaná tajemství…

Druhý román Pauly Hawkins, jejíž předloňský debut Dívka ve vlaku se stal fenoménem, když překonal všechny rekordy v rychlosti prodeje (doposud se ho po celém světě prodalo přes 18 milionů výtisků), 79 týdnů se držel na prestižním žebříčků bestsellerů New York Times a na jeho motivy byl natočen znamenitě obsazený film. Není pochyb – tohle bude knižní událost roku!

Recenze
Patřím mezi ty, kterým se předchozí dílo autorky Dívka ve vlaku líbilo. Přestože jsem četla několik lepších thrillerů a detektivek a Dívka ve vlaku pro mě byla spíše oddechovka, tak ji řadím mezi mé oblíbenější knihy. I to byl jeden z důvodů proč jsem se na Do vody těšila.

Příběh knihy se mi opravdu líbil. Není to klasický thriller, jako jsem zvyklá, líbila se mi myšlenka, která se nakonec odvíjela trochu jiným směrem než jsem doufala, ale přesto mě nezklamala. Každá kapitola je z pohledu jiné postavy a díky jejich poměrně velkému množství se v tom člověk začne snadno ztrácet. Popravdě až do poloviny knihy se mi stávalo, že jsem si pořád neuměla některé postavy zařadit a dokonce jsem se párkárt v knize vracela, abych zjistila kdo je kdo, a to se mi snad ještě u žádné jiné knihy nestalo. Závěr knihy mi nepřišel nijak ohromující, vraha jsem v poslední třetině tušila a odhalení není nijak strhující, postrádala jsem na zavěru to něco u čeho si řeknu wow. 

Celkem knize dávám 60% zklamala mě, čekala jsem od ní mnohem víc. 

You Might Also Like

0 komentářů