Lace up shoes! #tuesdayshoesday

10:38


Ahooj! Vítám vás u nové rubriky #tuesdayshoesday. Jak už z názvu vyplývá, bude to o
botách. Znáte to, nikdy jich není dost, trávíte v nich každý den a tak nějak dotvářejí celý look.
Dnes bych chtěla začít s botami, které jistě každý dobře zná a mě se je podařilo konečně ulovit! A jsou to všemi opěvované lace up shoes!

Laceup shoes

Trendu "lace up", neboli v překladu "krajkového vzoru" si můžete všimnout i na jiných kouscích oblečení (např. klasický top s lace up výstřihem), ale mě nejvíce (prozatím) zaujal právě na botech.

Já jsem ty své ulovila při nákupech v rámci Dnů Marianne, ovšem bohužel ne ve slevách, i tak jsem je tam nemohla nechat. Mám černé, semišové z Manga, můžete je vidět na fotce nahoře a pokud nebude pršet (protože bych si ty svoje miláčky zničila), tak si nic jiného jen tak neobuji. (ok, to zase přeháním, říkám to o každých nových botech).

Co se mi na nich líbí nejvíce, je asi to, že z každý look jakoby zelegantní.


Existuje mnoho variant, tzv flats, nebo na podpatku, v různých barvách. Na jaře bych si ráda pořídila ještě jedny v nude verzi, i když i ty hadí dole by taky stály za hřích.


Doufám, že co nejdříve uvidíte outfit post ať už s laceup shoes, nebo bez..
Napište mi do komentářů váš názor na tento typ bot a jestli nějaké vlastníte :)

(zdroj obrázků: Pinterest)



You Might Also Like

14 komentářů

  1. krasne! mam doma uz dvoje lace up boty a jeste bych uvitala dalsi!:D

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. tyto botky se mi líbí, ale nevím, jestli bych je unosila..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je asi u každého jinak, já je momentálně nosím téměř každý den :)

      Vymazat
  3. mám doma ty černé ze Zary a jsou skvělé! :)

    http://worldbyejdrien.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem je v žádné Zaře právě nepotkala :/ Brousím si totiž zoubky na ty béžové :D :)

      Vymazat
  4. mám doma ty černé ze Zary a jsou skvělé! :)

    http://worldbyejdrien.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou opravdu krásné.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Mě zatím tenhle trend míjí, ale boty jsou krásné! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké úlovky. Já zrovna utrácela na dnech Marianne, viz můj předposlední článek. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Brečím z lásky k tvým botám! Miluj je, nos je :D !!! Měla jsi fakt štěstí, spíš by mě zajímalo jestli jsou pohodlné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nosím je a budu je nosit dokud mi v nich nezačnou mrznout nohy! :D :) A co se té pohodlnosti týče, musíš si zvyknout na to, že jsou do špičky, tudíž to trochu tlačí na ty prsty, ale cca při třetím obutí jsem to už vůbec nevnímala a super :)

      Vymazat
  9. Moc pěkný článek :) tyhle boty se mi líbí, jen bohužel žádné nevlastním, protože si myslím, že je to chvilková záležitost :))

    Zvu tě na Dior giveaway :)
    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat